Klachtenregeling


Uiteraard hoop ik dat het niet gebeurt, maar het valt soms niet helemaal te voorkomen: het kan zijn dat je niet tevreden bent over de behandeling of een onderdeel daarvan. In dat geval hoop ik dat je dit gelijk als dit zich voordoet bespreekbaar te maken in de behandelsessie of als dit niet mogelijk is, dat we hiervoor telefonisch contact hebben en/of hiervoor een afspraak maken.  Ik sta hier altijd voor open, het gaat tenslotte om jou. Uitgangspunt daarbij is altijd dat we dan samen een oplossing vinden waar jij tevreden mee bent.


Als we er samen niet uitkomen, staat het je vrij om een klacht in te dienen. Ik ben hiervoor aangesloten bij P3NL.

Download hier onze klachtenfolder met nadere informatie over de klachten en geschillenregeling P3NL. 

Voor het aanmelden van jouw klacht bij onze onafhankelijke instantie vind je hier het klachtenformulier.

 



Als lid van de NVST en RBCZ ben ik aangesloten bij de klachtenregeling van beide verenigingen. Voor klachten die gaan over een shiatsu behandeling, kun je je melden op de website van de NVST op www.nvst.nl en de RBCZ www.rbcz.nl